Reisverslagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roel Faasen - WaarBenJij.nu Reisverslagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roel Faasen - WaarBenJij.nu

Reisverslagen

Blijf op de hoogte en volg Roel

07 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia allemaal,

Ik heb wat mensen aan de mailinglijst toegevoegd, jullie krijgen vanaf nu een mailtje als ik wat toevoeg op deze site.
Gisteravond heb ik nog een verhaaltje geschreven.
Links op de pagina kun je klikken op 'reisverslagen', om mijn blog's te lezen.

Veel leesplezier!

Groetjes Roel

  • 07 Maart 2016 - 21:00

    Sjoerd:

    Ik ben bijgelezen ouwe snoepert. Ik ga nu nog ff je foto's kijken. Mooi om te lezen allemaal maat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roel

Villa Azul Berg Altena 136 Curacao Reisverslag gedurende mijn stageperiode in Curacao.

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 3483

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 11 Juni 2016

Reisverslag stageperiode Curacao

Landen bezocht: